.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد یکی از اعضای حلقه مدیریتی هاشمی بوده است

در پی اظهارات دکتر احمدی‌نژاد درباره حلقه بسته مدیریتی کشور و عنوان کردن هاشمی رفسنجانی به عنوان محور این حلقه، یکی از مشاوران شاخص مهدی کروبی در گفتگو با «آینده»، ضمن اظهار شگفتی از این اظهارات گفت: آقای احمد‌ی‌نژاد خود یکی از اعضای حلقه مدیریت آقای هاشمی بوده است.

به گزارش شمال نیوز ، وی افزود: آقای احمدی‌نژاد باید توضیح دهد که چگونه از صفر و یک فرماندار گمنام، یک مرتبه به استانداری، آن هم در یک استان غیربومی رسیدند و چگونه وارد حلقه مدیریت آقای هاشمی شدند. همچنین ایشان باید شفاف کنند چگونه در دوره دوم دولت آقای هاشمی که بسیاری از وزرا و مدیران ناهماهنگ با ایشان حذف شدند، چرا آقای احمدی‌نژاد به عنوان استاندار و سپس به عنوان استاندار نمونه انتخاب شدند و تا روز آخر دولت آقای هاشمی هم استاندار باقی ماندند.

وی ادامه داد: آقای کروبی زمانی که آقای هاشمی در قدرت بود، مردانه به نقد آقای هاشمی می‌پرداخت و این اوج دورویی است که کسانی که زمان قدرت آقای هاشمی، نان چاپلوسی و تملق ایشان را در استانداری‌ها می‌خوردند، امروز می‌خواهند به دروغ، خود را مخالف آقای هاشمی نشان دهند و رأی گدایی کنند.

این عضو ارشد ستاد کروبی افزود: همگان می‌دانند در دوره مدیریت آقای احمدی‌نژاد در شهرداری تهران نیز که در دوره اصلاحات بود، آقای هاشمی یکی از مهم‌ترین حامیان آقای احمدی‌نژاد بود و شاهد این ادعا هم بازدیدهای متعددی است که آقای هاشمی از فعالیت‌های شهرداری تهران در دو سال اول شهرداری آقای احمدی‌نژاد که ایشان متزلزل بود، انجام داد حمایت‌های پشت پرده ایشان از آقای احمدی‌نژاد در تقویت وی به عنوان شهردار تهران، بسیار مؤثر بود.

وی در خاتمه گفت: به نظر می‌رسد آقای احمدی‌نژاد با نسبت دادن حمایت آقای هاشمی از رقبایش در حال فرافکنی است و از آن‌جا که حجت‌الاسلام کروبی یار دوران مبارزه حضرت امام در پیش از انقلاب و دارای حکم‌های متعدد از ایشان پس از انقلاب و آقای محسن رضایی فرمانده سپاه منصوب امام و آقای موسوی هم نخست‌وزیر دوران امام و مورد حمایت ایشان بودند، اگر میان 4 کاندیدای فعلی ریاست‌جمهوری، یک نفر وجود داشته باشد که همه سوابق مدیریتی خود را مدیون آقای هاشمی باشد، آن آقای احمدی‌نژاد است و ایشان بیش از بقیه در حلقه مدیریتی آقای هاشمی حضور داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 خرداد 1388
چرا دوره دانشجویی این آقا با استاندار بودنش همزمان بوده مگه نمیگید خلافه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.